özsüt waits for you

efenim sizlere uzunca bir aradan sonra balçova kipa özsütten sesleniyoruz. bu arada deneysel amaçlarla gittiğim yerlerden not ve foto topladım ama gel gör, sadece karın doyurma amaçlı çıktığımda yanımda bir cüzdan bir telefonla, böle bi olay geldi başıma ben de yazayım dedim.
blogger kardeşliğiyle herbirimiz ayrı mekanlardan yemeklerimizi alıp ortak alanda buluştuk. daha sonra yemek üstüne tatlı ihtiyacımızı bastırmak için de özsüte hücum ettik. önden acilen çayları istedim, pastalara da sonra karar veririz dedim, bi de "ya bu arada babam nerde" diye soracağımı sandılar ama yanıldılar, orası babamın mekanı değil, benim tipim böyle :)
neyse 2 kez bütün menuyü incelemem, üstüne karar veremeyip ben bi vitrine bakicam diyip kalkıp gitmem, şu pasta hangisi bu pasta hangisi diye çıkarttırıp göstertmem üzerine, geldim oturdum açıp menüyü ilk çıkanı sipariş ettim: "kestaneli çikolatalı pasta", ben bu kadar kararsız olunca da haliyle tabak böyle bir dekorla geldi :)
yorumlara gelince:
 *çayın yanında verdikleri karamelli kurabiye ev yapımı olmuş +1 puan
 *ikinci çayımı şekersiz içtiğimi anlayıp kaşıksız getirdiler - kişiye özel servis +1 puan
 *sakızlı trio'da acıbadem ezmesi vardı, ki ben pek hazzetmem kendisinden, işte o acıbadem tadını çıkarmışlar +1 puan daha!
 * tiramisu'nun kreması bana çok fos geldi, biraz fazla köpük köpük olmuş sanki.
 * genel olarak pastaların kremasına gelince, alıştığım ve beklediğim özsüt kreması kıvamında değil aşırı yumuşaktı, geowyns başka bir şubede yediği pastanın kremasının da çok cıvık olduğunu söleyince, genel olarak dolaplarının yeterince soğutmadığına kanaat getirdik, önümüzün de yaz olduğunun gözönüne alırsak dolapların dereceleri acilen düşürülmeli. kremalar o kadar cıvık ki pastaların katları birbirinin üstünden kayıyor. -2 puan
 * artan fiyatlarını da göz önüne alırsak (-1puan) , bu yaz özsüt pastalarıyla müşterilerini memnun etmek istiyor ve rakibi olan dondurmalara yenik düşmek istemiyorsa acil önlem almalı, yetkililere duyurulur ;)  

2 yorum:

sinem | 14 Nisan 2009 11:52

valla ben de bekledim, baban arkadan çıksın, gençler nassınız filan desin diye :D

ayrıca o garson yazdı sana evet :P ne o öyle bize tarçın dök sana resim çiz :D

puan hesabını yapacaktım tiramisudan -1 mi düştün -2 mi yazmamışsın. ama ben de uyarayım çikolatalı kremalar cıvık oluyor sanırım. forza sakızlı trio&markiz! :D

alice hanım | 14 Nisan 2009 11:56

tiramisu'nun sadece köşesini yediğim için adil bi puanlama olmazdı, nötr puan verdim kendisine :)